Klein Curacao avontuurtje - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sanne Stuurman - WaarBenJij.nu Klein Curacao avontuurtje - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sanne Stuurman - WaarBenJij.nu

Klein Curacao avontuurtje

Door: Sanne Stuurman

Blijf op de hoogte en volg Sanne

18 April 2012 | Nederland, Amsterdam

Gister zijn Esther Leonie & ik naar klein Curaçao geweest, het was super! We werden om 6.45 opgehaald bij het hotel van Es & Leo (ja ik heb heerlijk overnacht in hun bed, die zijn toch zo'n 20x comfortabeler dan mijn bedplank in m'n studenten hok) vervolgens gingen we de catamaran op. Met ons handdoekje en bikini zaten we helemaal klaar. Prima! Laten we op het dak gaa zitten/ liggen/ overleven/ wegbranden! Wat hebben we gelachen toen we van links naar rechts werden gesleurd. 
Maar goed dat we niet op die netten voorin bleven liggen aangezien je dan sowieso de boot af gelanceerd zou worden. Vervolgens, die golven! Kotsmisselijk keken we uit of er land inzicht was.. *barf* ging net goed.. En daar was het! Het droomeiland die mooier was dan we durfde te dromen..

Esther & ik (zo zoet als we waren) samen hand in hand snorkelen, overal vis.. groot, klein, en een haai. Omg ja een haai! Hahaha paniek door Esther's snorkel maakte me zo aan het lachen dat we alle twee een liter zout water opslokte. Jamm! Maargoed die kleine haai deed niks hoor (en terecht). Op het eiland overal hutten gespot en veel schildpadden gezien. Dat was nog leuk, ik zwom met m'n snorkelset door een onderwater-zand storm of zoiets, zwemt er ineens 30cm voor me een schildpad. Geinig toch! We hebben het heel leuk gehad, super lekker gegeten op de boot (thanks to wesley) en gekletst met wat mensen. toen we naar huis gingen lekker een pizza gegeten. Top dagje al zeg ik het zelf.

Vandaag stage gelopen, distributie gedaan en mijn tussentijdse beoordeling voor stage gehad. Veel lovende woorden en een 8.5 nou daar drinken we op! Of niet dat..

De laatste avond met Esther, Leonie & Hella is nu aangebroken.. Morgen uitzwaaien en misschien wordt het janken geblazen, who know's?! Maar wat hebben we het leuk gehad. Best leuk om te weten dat me wederhelft me zo gemist heeft haha..

Maar!! Vanavond eerst TMF karaoke! Daar gaan we!!!

Xx

  • 19 April 2012 - 05:58

    Chris :

    Hoi Sann! Klinkt als een echt paradijs daar! Nooit meer naar huis zeker? Jammer dat je wederhelft alweer naar huis moet :( Het ziet er naar uit dat jullie het iig goed naar je zin hebben gehad! Ben stiekem best wel jaloers op jou avontuur daar! Nou sterkte vanaaf, geef Es en jezelf een dikke kus van van mij. Ik duik achter mn bureau..
    x

  • 19 April 2012 - 11:25

    Mereltje :

    Aaaaaaah Sannie! Leuk om te lezen dat het zo heerlijk is daar in Cura :) ik heb me kapot gelachen om dat snorkel lach moment dat je beschreef, ik zie het voor me XD

    Geniet nog even mop :) :) , want voor je het weet zitten wij weer met een bakkie plua in de schoolbanken (bleeeeuuuuhwiew)

    Kussieee

  • 19 April 2012 - 11:32

    Leander:

    Schat, wat heerlijk om te lezen! En hoe fijn dat je samen met Es bent! Ik zal goed voor haar zorgen als ze morgen weer thuiskomt :) Ben je het weekend wel een beetje vrij? Hier alles goed! Morgen mijn laatste werkdag @ Disney en dan vanaf 1 mei weer aan de slag bij CMM... Volgende week gaan Riny en ik samen naar Disney. Hoe leuk?

    Spreek je snel lief xxx

  • 20 April 2012 - 08:41

    Jorr:

    Haha mooi verhaal! Ik weet die reis naar Klein Curaçao nog als de dag van gister.
    Was blij dat we een doosje reispillen als ontbijt hadden genomen!

    Leuk om te lezen dat je zo geniet!!

  • 21 April 2012 - 15:54

    Carli:

    Hoi san, Dat snorkel verhaal zie ik nu al helemaal voor me. Ik weet precies hoe dat dan gaat met jullie. Haha! lachen. leuk verhaal.Vond het super leuk om met je geskyped te hebben! Het afsceid viel vast niet mee. Maar toch leuk dat ze even geweest zijn he? Kijk weer uit naar je volgende verhalen meis.
    Doegies! XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Sanne

Actief sinds 02 Feb. 2012
Verslag gelezen: 971
Totaal aantal bezoekers 21435

Voorgaande reizen:

03 Februari 2012 - 01 Juli 2012

Mijn stage op Curaçao

Landen bezocht: