last weekend - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sanne Stuurman - WaarBenJij.nu last weekend - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sanne Stuurman - WaarBenJij.nu

last weekend

Door: Sanne Stuurman

Blijf op de hoogte en volg Sanne

09 Mei 2012 | Nederland, Amsterdam

De week is al volop weer begonnen maar ik typ bijdeze toch even een verslagje over afgelopen weekend.

Vrijdag heb ik een tijdje met Essy zitten Skypen, was nice m'n vriendin weer even op de hoogte te houden van alle juice and stories..

In de avond gingen we naar Kokomo Beach, was een leuk feestje die avond! Mijn hemel, stond ik weer, in de vip met een flesje Vodka. Oke Oke, ik had al 2 weken geen alcohol op, dat is best lastig hier met al die Happy Hours! I can tell...

Zaterdag was Dennis jarig, onze Nederlandse local. Hij woont hier bij zijn moeder. We zaten lekker met een groepje in de tuin, ik overigens lui in de hangmat - bij te komen van de te gekke en heftige Kokomo Fool Moon Party - de BBQ stond klaar en de broodjes stonden al op tafel. Toen kwam Mark met HET cadeau voor Dennis. Hop! Blinddoek om en wachten maar... Ineens hoorde hij een vrouwenstem 'ola' en wist meteen hoe laat het was. "play" het liedje van Shakira begon te spelen en de Campo medewerker (zullen we maar zeggen) begon te dansen. Trok de blinddoek bij Dennis af en begon rare trucjes te doen. Het zag er naar uit dat hij zijn cadeau wel kon waarderen.. Een tijdje later heeft Mark die muts terug gebracht naar haar Camp(o) en gingen we lekker BBQ'en. Languit met ons saté'tje bij het zwembad. Ja was lachen. Nog even een duw en trek fight gedaan in het zwembad. Als je niet oppaste vlogen de bikini's van je nek.. Uitgeput om 21.00uur gingen we lekker naar huis. Een lange douche genomen en lekker een avondje Dexter gekeken. Hm ja ik had gastenlijst bij Bermuda, but whatever ik was moe en had buikpijn van het half wel/niet gare BBQ vlees die ik al zo'n 6u aan het opboeren was okee! Dus ik bleef lekker thuis.

De volgende morgen, zondags stond ik kiplekker vroeg op. Even gesport en gerend en vervolgens weer douchen (gebruikelijk 2x per dag ook al sta ik er het liefst 4x p/d onder). Na wat Skype pogingen met Lianne en Esther gaven we het op. Werkte weer eens niet zoals gepland. Toen Skype m'n vader & moeder, met opa (95) er naast. Awesome! Grandpaaa! Hoe gaat het?! Die duimpjes van hem gingen omhoog en hij snapte er barweinig van.. Haha

lekkerdingetje dat het is. Vervolgens had ik afgesproken om naar het strand te gaan. Hop wesley & ik in de auto naar Cas Abou. Zondag chilldag! Wij als twee vissen in het water die zee weer in met een bril & vinnen. Was leuk! Freediven is just so awesome ;) na een uurtje zei ik "hè, kijk een rog" waarop Wesley begon te lachen "hahah zegt ze heel relaxt, die beesten zie je bijna nooit hier!" dus ik weer koppie onder. Maar goed dat ik niet te dichtbij kwam dit keer want het was een stingray! Remember the death of Steve Irwin.. Haha funny. Was een leuk dagje ook al was het weer bewolkt (het hele weekend). Ik naar huis even gaan eten en nog een een avondje wezen socializen bij Wet & Wild. En toen was het weer tijd om het weekend achter me te laten :)

maandag heeft het zo hard geregend, de hele straat lag vol met water. Zo zie je maar dat het niet alleen in NL slecht weer is. zie foto.

Maar best! Het is nu dinsdag de week is vast zo voorbij..

Gister avond (maandag) zijn er weer wezen 'RAMMEN' tijdens Bodycombat, was een leuk lesje weer al zeg ik het zelf. Toen ik ging slapen begon het keihard te regenen. maar écht hard! Zie foto. Blikseminslag in een boot en regen en nog meer regen. Gelukkig was het sochtends droog. Op de grond na, het hele eiland was zo'n beetje vol met plassen waar je een poolparty kon houden maar ik zie de lol er wel van in *splashh*


Wat een avontuur weer allemaal :)

Voor de rest heb ik het best naar mijn zin hoor! Haha


Xoxox

  • 09 Mei 2012 - 05:12

    Chris:

    Mooi verhaal weer Sann! Ben blij dat je het nogsteeds baar je zin hebt daar, maar hoe kan dat ook anders! Bedankt voor de update! Tot de volgende! x

  • 10 Mei 2012 - 20:55

    Li:

    Lieverdddd!! Super leuk om je verhaal te lezen!
    Dat Skype is indd echt aan het kloten! Wel jammer.. Maar komt goed!
    Ik heb wel eens een filmpje gezien dat er bij de kust van Curacao mega grote roggen zwemmen! Nog helemaal niet gezien?! Op deze ene na dan haha..
    HOU VAN JOU! zet m nog even op.. Voor je het weet ben je weer terug!
    KUSSS XX

  • 10 Mei 2012 - 22:00

    Mamamarijke:

    Ik zie helemaal geen regenfoto? Alleen maar mensen die het HEUL erg naar hun zin hebben, haha. Leuk verslagggg

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Sanne

Actief sinds 02 Feb. 2012
Verslag gelezen: 354
Totaal aantal bezoekers 21421

Voorgaande reizen:

03 Februari 2012 - 01 Juli 2012

Mijn stage op Curaçao

Landen bezocht: