One month left.. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sanne Stuurman - WaarBenJij.nu One month left.. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sanne Stuurman - WaarBenJij.nu

One month left..

Door: Sanne Stuurman

Blijf op de hoogte en volg Sanne

12 Juni 2012 | Nederland, Amsterdam

One month left..

Het lijkt er op nu mijn stage afloopt (nog twee weken) en nu ik steeds meer en meer leuke mensen leer kennen, dat het van mij nog wel even mag duren hier in Curacao! 
Natuurlijk mis ik mijn vrienden en familie in Nederland heel erg! Maar naast dat zou ik hier zo kunnen wonen... Mooie stranden, lekker weer, leuke mensen, de locals! gezelligheid, kansen en doorgroei mogelijkheden, prachtige locaties, grote hoeveelheid activiteiten, aangeboden jobs... Kledingwinkels zijn er alleen niet echt, maar ach who cares?!

Deze ervaring is voor iedereen een aanrader! Behalve in een kleine warme studentenkamer leven is het goud waard..

Afgelopen weekend was weer geweldig. Vrijdag uiteten geweest bij Gouveneur met Nieuwestraat, erna naar Bermuda geweest, what a night!! Zaterdag met Chloe de voetbal blamage gekeken bij Bijna Thuis erna naar Zanzibar geweest, happy hour tot de late uurtjes op het strand gelegen en gedanst bij een salsa bandje.. Zondag ochtend gingen Savine & ik met dolfijnen zwemmen (met dank aan mn maat Alex) erna bij een prive strandje en zwembad gelegen met een paar locals, super relaxt.. Sav trots op me dat ik een wild krapje oppakte haha! Nog even naar de Mac geweest, wezen free diven, prachtige dingen gezien!! Gegeten bij Sav en laat in de avond met z'n alle belandd bij Wet & Wild. Het was me weer wat allemaal.. Dat was mijn weekend...

Eergister heb ik weer een les bodycombat gegeven in Saliña en trouwens vorige week in de sportschool Body Beach :) ze belde me op of ik kon invallen voor een pumples die niet door kon gaan geheh was nice!!

Net ging ik naar de film Madagascar 3, ik was een klein beetje moe en een klein beetje 3x in slaap gevallen.. Voor de rest was hij geloof ik wel geinig: "tatatadadada circus! Tatatadadadaaa circus, Tata circus, Tata circus"

Xoxo

  • 10 Juli 2012 - 15:10

    Hi:

    Hello
    I saw your nice profile,and something motivated me to communicate with you,My Dear in your usual time may it pleases you to write me back in email address ( jenicaithamar@yahoo.com ) so that i can send you my pictures and also tell you more about myself.A friendship is the foundation build on other relative things to come.May God bless you as i wait impatiently to hear from you. Your lonely friend,
    jenica

    ( jenicaithamar@yahoo.com )

    Hello
    I saw your nice profile,and something motivated me to communicate with you,My Dear in your usual time may it pleases you to write me back in email address ( jenicaithamar@yahoo.com ) so that i can send you my pictures and also tell you more about myself.A friendship is the foundation build on other relative things to come.May God bless you as i wait impatiently to hear from you. Your lonely friend,
    jenica

    ( jenicaithamar@yahoo.com )

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Sanne

Actief sinds 02 Feb. 2012
Verslag gelezen: 837
Totaal aantal bezoekers 21419

Voorgaande reizen:

03 Februari 2012 - 01 Juli 2012

Mijn stage op Curaçao

Landen bezocht: