Het zit erop... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sanne Stuurman - WaarBenJij.nu Het zit erop... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sanne Stuurman - WaarBenJij.nu

Het zit erop...

Door: Sanne Stuurman

Blijf op de hoogte en volg Sanne

16 Juli 2012 | Nederland, Amsterdam

De laatste dagen heb ik vol op genoten van Curaçao.
Twee weken geleden ging ik mijn koffers maar eens inpakken omdat ik mijn kamer uit moet. Ik ben blij dat ik de laatste dagen lekker bij Savine kon slapen, stuk gezelliger en lekkerder in de airco. Mijn kamertje zag er een beetje zielig uit toen hij weer leeg was. Hoe heb ik het hier zo lang volgehouden?! Haha vast door alle leuke kaarten en brieven die aan de muur hingen (THANKS).
Ik heb de laatste twee weken ook weer super veel mensen leren kennen – even teveel om op te noemen – en we hebben veel op het strand gelegen. Zoals elke zaterdag waren we vorige week op de laatste Happy Hour van Zanzibar waar de gezelligheid niet te beschrijven is. Zondags gingen we naar Wet & Wild, waar ik de hele avond lang enorm leuke mensen om me heen had. Aan het einde van de avond kwam ik Wesley tegen, ik leerde hem een paar maanden terug kennen toen ik met Leonie & Esther naar Klein Curacao ging met Bounty Adventures. We hebben een super tijd gehad met elkaar, helaas woont hij in Curaçao wat het lastig maakt voor ons waardoor we op een gegeven moment afstand hielden… We waren alle twee enorm blij elkaar weer te zien en vlogen elkaar in de armen. Afgelopen zaterdag was Amnesia, een jaarlijks feest op Curaçao, deze werd dit jaar gehouden op Kokomo Beach en het was een groot succes. De muziek en de verlichting was geweldig!! Iedereen had het erg naar zijn zin, echt iedereen was er!! Ik kon niet stoppen met lachen van oor tot oor. Op de foto is de grote stage te zien.
De laatste dagen gingen in… Zondag, de ene laatste avond kwam ik ‘s nachts terug van de laatste Wet & Wild, het was leuk geweest. Ik had nog drankjes gekregen van vele mensen omdat het mijn laatste Wet & Wild was. Ik kwam thuis en wist – vanwege het tijdverschil – dat Esther onderweg zou zijn naar haar werk dus ik belde haar. We hadden het erover dat het zo raar is dat ik heel snel weer thuis zal zijn en dat ik Curaçao en de mensen enorm ga missen. We pinkte even een traantje weg, raar die gemengde gevoelens!!
De laatste dag was aangebroken… Met zijn alle gingen we naar Banda Bou om te Kayakken richting de Blue Room, dit is een grot waar je kunt komen door onder het water door te zwemmen. Vanuit de grot gezien is het water helder blauw, onbeschrijflijk mooi!! Het was enorm gezellig met Alex, Paco, Don, Savine, Lou, Steef & Samantha.
Eenmaal uitgeput thuis gekomen gingen we lekker douchen en richting Plein Café, waar we een afscheidsdiner hielden. Het was super gezellig!! De bediening bleef tafels bijzetten, er waren zoveel mensen gekomen. Na het eten gingen we nog even een borrel doen bij de tijd en ook nog bij Sopranos. Het was mooi geweest! Ik was doodop. Ik richting Wesley zijn huis gegaan en als een blok lekker in slaap gevallen. Wat een topdag was dit!!

Vandaag is de dag aangebroken waarop ik dit eilandje en vrienden moet gaan achterlaten. It sucks!! Maar aan de andere kant ben ik blij dat ik mijn familie en vrienden snel weer zie :)
Op Hato hebben veel mensen mij uitgezwaaid, dat was super lief!! Toen ik de hele rij afging om afscheid te nemen besefte ik dat het erop zat. Eenmaal bij de laatste, Wesley kon ik me niet meer inhouden haha. Toen ben ik snel naar boven gelopen, nog 1 laatste zwaai om het hoekje en dat was het.
Ik zit nu (toen ik dit schreef) in het vliegtuig met een smerig stampotje onder mijn neus (ik dacht oh geinig, Hollandse pot! Had ik nou toch maar de Nasi gekozen). Het is hier 21.30 en in NL half 6, ik ga maar eens lekker mn muziek opzetten en wegdromen.
Wat een mooie tijd heb ik hier gehad en wat heb ik veel mooie mensen leren kennen. I’m greatfull for that!! Ayo dushi Korsou!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Sanne

Actief sinds 02 Feb. 2012
Verslag gelezen: 3442
Totaal aantal bezoekers 21424

Voorgaande reizen:

03 Februari 2012 - 01 Juli 2012

Mijn stage op Curaçao

Landen bezocht: