And the trip goes on.. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sanne Stuurman - WaarBenJij.nu And the trip goes on.. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sanne Stuurman - WaarBenJij.nu

And the trip goes on..

Door: Sanne Stuurman

Blijf op de hoogte en volg Sanne

03 Juni 2012 | Nederland, Amsterdam

Oja, waar ben jij . nu haha! Even vergeten.. 
Naast mijn stage waar ik het super druk (en warm) heb, heb ik heel leuke dingen gedaan afgelopen twee weken..
Pascal is hier geweest, was erg leuk! Feestje, drankje en etentje hier en daar waren enorm gezellig. Het dagje op de boot met Savine, Pasal, Ruben,  Alain, Melanie & Daphne was ook er-rug relaxt... We waren die dag vrij vanwege hemelvaartsdag.

Vorige week zaterdag was heel leuk op Zanzibar, waar we met alle nieuwestraters en andere gezellige lui genoten hebben van de happy hour om 18uur. Ik was meteen zo naar de "haaien" dat ik na het eten (Burgerking) maar ben gaan slapen. Haha was het de alcohol of werk ik te hard doordeweeks? Nougoed, ik weet wel dat ik bijna ieder weekend instort van moeheid en al even niet uit ben geweest.

Vorige week zondag gingen Puck, Savine haar ouders & ik varen en chillen aan Barbara Beach. Hop tas met drinks and food aan boord en gaan. de BBQ stond al snel aan en wij hadden de grootste lol met z'n 3e, over alle mannetjes op jetski's die massaal aankwamen varen, de moeder van Puck die lekker aan het lallen was, de foto's ze maakte met 9 van de 10x haar vinger voor de lens of de camera die zo'n 8x aan/uit werd gezet omdat ze het verkeerde knopje indrukte hahah.. Erna gingen we naar Wet&Wild. What a night!! Het was super..

Afgelopen donserdag was ik overgehaald om mee te gaan naar de Tijd en erna naar Bermuda"Oke, 1uurtje dan" ja preciesss! Je kent het wel... 

Vrijdag was Kokomo Fool Moon Party. Heul gezellig..

Verder heb ik voor mijn gevoel niet zoveel boeiends gedaan. Althans, hier zijn de dingen als strandje, uiteten en stappen heel gewoon haha..

Oja, ik heb mijn haar geknipt. Het is tot mijn schouders (hairextentions moesten eruit) god o god, ik mis mijn lange lokken nog elke dag!!!!

En tot slot: mijn terug kom datum is bekend. Ik blijf wat langer hangen dan verwacht, maar woensdag 11 juli sta ik als het goed is weer met mijn bruine voetjes op de Nederlandse grond! Mocht je me willen verwelkomen, schrijf hem dan op in je agenda :)

Xoxox

  • 04 Juni 2012 - 07:51

    EstherV ;) :

    Kan niet wachten om je te knuffelen!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Sanne

Actief sinds 02 Feb. 2012
Verslag gelezen: 231
Totaal aantal bezoekers 21424

Voorgaande reizen:

03 Februari 2012 - 01 Juli 2012

Mijn stage op Curaçao

Landen bezocht: