Another day in Curacao - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sanne Stuurman - WaarBenJij.nu Another day in Curacao - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sanne Stuurman - WaarBenJij.nu

Another day in Curacao

Door: Sanne Stuurman

Blijf op de hoogte en volg Sanne

29 April 2012 | Nederland, Amsterdam

De stageweek is weer voorbij. Maargoed ook want ik trok het niet meer! Uit het niets sliep ik heel diep en ben ik al dagen lang moe.. Misschien komt het door m'n nieuwe matras, keihard!! Maar wel fijn. Die oude was belachelijk. Kon het geen matras noemen, al een paar weken lang ligt er een stapeltje boeken onder, dan is hij tenminste een beetje recht..
Any how, afgelopen drie dagen heb ik de distributie van K-pasa gedaan. De laatste route was nieuw voor mij, grote zoektocht en bloedheet struinen over de strandjes.. Maar ik heb zeker de mooiste plekken van het eiland gezien!! Joeri & ik deden de Westpunt route samen en we hebben onwijs gelachen.. Langs de kant liepen geiten, die zich rotschrokken van mij waardoor 1 geit keihard een scheet liet haha.. verder zagen we gestoorde mensen langs de weg lopen die tegen zichzelf praatte. De drugs is hier erg goedkoop, dat blijkt. Rare mensen! 

Gister was mn zus Carli jarig, congratz again!
Savonds gingen we naar Royal Dance Event, een feestje in Bermuda waar Suzan & ik ons mee bezig hebben gehouden de afgelopen twee weken. Het was super leuk en gezellig. Vervolgens gingen we naar een Techno feest in Westpunt, die duurde van de ene dag 12 tot de volgende dag 12. Het was vet druk! Not, om 5.30 waren er nog welgeteld 10 mensen (inclusief dj & lichtman) wij weer terug naar huis en slapen. Heel lang!! 
Vandaag lig in van pampers op Cabana beach en zometeen gaan me sushi eten bij Chopstix. Leeeuk!

Morgen is het koninginnedag, de hele staat zal op zijn kop gezet worden en de rest van Punda wordt ook hysterisch. Ik heb er zin in!! De foto's zullen meer vertellen :)

Ayo!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Sanne

Actief sinds 02 Feb. 2012
Verslag gelezen: 344
Totaal aantal bezoekers 21436

Voorgaande reizen:

03 Februari 2012 - 01 Juli 2012

Mijn stage op Curaçao

Landen bezocht: