Te druk voor een nieuw reisverslag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sanne Stuurman - WaarBenJij.nu Te druk voor een nieuw reisverslag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sanne Stuurman - WaarBenJij.nu

Te druk voor een nieuw reisverslag

Door: Sanne Stuurman

Blijf op de hoogte en volg Sanne

14 April 2012 | Nederland, Amsterdam

Afgelopen twee weken heb ik veel gedaan en heb ook veel leuke mensen leren kennen..
Mijn verjaardag heb ik met Suzan gevierd in Bermuda, god we hadden de avond van ons leven! toch leuk als je al het personeel kent en je bent jarig.. Op de foto's is terug te zien dat het een beste avond was!
De volgende dag hebben we m'n verjaardag gevierd op het strand, Cas Abou. onderweg bij Centrum stond een kar vol wijn. Ik was nogsteeds onder invloed van de hysterische avond ervoor en kreeg een goed plan. met de kar de hele winkel door lopen! wel met een serieus hoofd erbij zodat het geloofwaardig staat hahah.. ik had de grootste lol (in mijn eentje) en heb het erg naar mijn zin gehad! Wel miste ik Esther, want alleen jarig zijn terwijl je tweeling bent is vaag...

Mijn hoogtepunt van de afgelopen maand was toch wel de komst van Esther, Leonie & Hella! Toen ze aankwamen op Hato gilde we de hele bende bij elkaar. Es gooide haar hoedje en koffer de lucht in en rende zo hard op me af dat ik bijna gevloerd werd. Was leuk..

Om de dag was ik vrij, heb veel strandjes laten zien en gister naar een Techno feestje geweest. Was heerlijk. Bloedheet maar leuk.. Na het feest ben ik en de zee in gedoken. De rest was te pussy om mee te doen, maargoed ik vond het leeeuk =)

Lig nu op Cabana strand en het voelt als een zondag. Hè das fijn, t is pas zaterdag!!

Ik zeg bon weekend x

  • 18 April 2012 - 12:12

    Je Zus Car:

    Geniet nog maar ff lekker meisie met je zus en je vriendinnetjes. Als ik alles zo hoor wordt ik wel een beetje jaloers hoor. Als die mooie strandjes, dat lekkere weer en die leuke feestjes. Have fun!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Sanne

Actief sinds 02 Feb. 2012
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 21439

Voorgaande reizen:

03 Februari 2012 - 01 Juli 2012

Mijn stage op Curaçao

Landen bezocht: