ik weet geen titel. dus nu ff geen titel oke. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sanne Stuurman - WaarBenJij.nu ik weet geen titel. dus nu ff geen titel oke. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sanne Stuurman - WaarBenJij.nu

ik weet geen titel. dus nu ff geen titel oke.

Door: Sanne Stuurman

Blijf op de hoogte en volg Sanne

25 Maart 2012 | Nederland, Amsterdam

Wat een week! Veel stage uren gemaakt, veel gelachen, weinig geslapen, weinig te klagen!
Ben voor mn stage langs Campo geweest. Even voor de duidelijkheid mensen Campo is een strip/hoeren resort hier. Ik vond het wel lachen. Liep ik daar als meisje. Met de K-pasa onder mn arm onschuldig te doen… Jaaa precies!!
http://www.youtube.com/watch?v=Ieie1RPnOgI

Deze week stonden we met de crew in de K-pasa, wel geinig! Zal even een foto bij dit verhaal toevoegen.

Gister bij Bermuda geweest, feestje met Billy de Klit. Was super leuk. Veel mensen gesproken, drankjes gedronken, dom gedanst en plezier gehad. Ik heb 3uurtjes geslapen, vol me top fit! Not en ga zo richting mn ouders, m’n laatste dagje samen met hun op Jan Thiel. Heb genoten dat ze er waren en we hebben het super gezellig gehad. Uiteraard ook vol gegeten en geshopt. Pa & ma, masha danki voor alles!!

Uit NL heb ik cadeautjes gekregen vast voor mn verjaardag (8april) echt super leuk, bedankt zussen & ouders, opa & oma en Mike & Joel. Heb echt zin in paas weekend. 4 dagen vrij, m’n verjaardag, poolparty in Saint Tropez en de volgende dag Esther & Leonie op Curaçao verwelkomen. Heurlijk!! Ik bestel vast een fanfare en gas ballonnen.

Wat kan ik nog meer vertellen… ik heb een nieuwe bikini. Hurray! Hou van de Ossenhaas salade hier, ben elk weekend schoor, 24u per dag moe, geniet van de mensen en het relaxte leven (op dit eiland kan ALLES) en oja er loopt nu een Salamander over m’n voeten, erg grappig beestje. Robin zit naast me en dacht een slang te zien op een muurtje! Ik op mn tenen er heen getrippeld… is het een bananenschil. Ja precies. Nee ik ben niet onder invloed.

Gister Esther, Joey & Stephan op Skype gezien, god wat zijn jullie ook heerlijke nerdo’s, wij (mn ouders en ik) als 3 debielen achter Skype, ja. Was erg geinig!
Gisteravond vierde Esther Voorwinden (beste vriendin @ NL) haar bday, ik zat klaar met toeters, bellen en slingers maar helaas liet Wifi het afweten. Gooooed. Oh ze komt nu online op Skype dus ik ben weg

Ajuu!

  • 25 Maart 2012 - 16:09

    Esther Master Sister:

    Hahaha Sannieeeeee heb zo zin om naar curacao te komen! En ik blijf erbij.. Jij moet boekken gaans chrijven.. Hahaha LOVE XX

  • 25 Maart 2012 - 16:24

    Esther V :

    Liiieeefffddeeeee aan jou!!

  • 25 Maart 2012 - 16:25

    Esther V :

    Liiieeefffddeeeee aan jou!!

  • 26 Maart 2012 - 06:45

    Leander:

    Heerlijk om te lezen schat! Geniet ervan, niet te hard werken en pas op jezelf ;-) kusssss

  • 27 Maart 2012 - 23:40

    Mama Marijke:

    We hebben zó genoten op Curacao. Jammer genoeg is onze vakantie alweer voorbij, maar wat was het heerlijk om je (weer) live te knuffelen en te zien wat je allemaal van dichtbij meemaakt en moet doen. Trots op je!
    Dikke kus.

  • 02 April 2012 - 15:59

    Carli:

    prachtig verhaal weer. veel plezier van je cadeau schat! xxxxjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Sanne

Actief sinds 02 Feb. 2012
Verslag gelezen: 217
Totaal aantal bezoekers 21441

Voorgaande reizen:

03 Februari 2012 - 01 Juli 2012

Mijn stage op Curaçao

Landen bezocht: