Geinig weekend - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sanne Stuurman - WaarBenJij.nu Geinig weekend - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sanne Stuurman - WaarBenJij.nu

Geinig weekend

Door: Sanne Stuurman

Blijf op de hoogte en volg Sanne

11 Maart 2012 | Nederland, Amsterdam

Het is zondag en ik baal een boel dat ik morgen alweer stage moet lopen.. Zegt genoeg over de weekenden hier denk ik.

Vrijdag rond etenstijd geskyped met zusje lief Esther, nagellak door mn hele kamer gegooit OOOPS en 'savonds bij Kokomo beach, Fool Moon party geweest, het was geweldig. Ht niveau was lekker laag en iedereen was aangeschoten. ik heb me helemaal kapot gelachen..

Gister mijn eerste kater in Curaçao ervaren en vervolgens lekker vet wezen lunchen met Susan en Ruud. Een beetje onder invloed aan de lunch tafel mag ik wel zeggen haha! Erna de markt op gegaan en in de avond die hard boodschappen gedaan bij Albert Heijn. Jammm! we hebben toen stamppot met worst gegeten. Ik dacht dat ik stierf! wat was dat lekker zeg #DANK_HAK
'savonds naar Bermuda K-liber feestje geweest, was leuk.. "Kom maar met me Vibennn" hahah nou vooruit. Hier op het eiland kan alles!
Na het uitgaan met zijn 4e op de scooter gestapt, mooie attractie was dat! en een frisse duik genomen in het zwembad. zoals gewoonlijk was ik weer onrustig vroeg uit de veren (alhoewel, de bedden hier zijn niet bepaald gevuld met veren)en lig ik nu met mn kont op Saint Tropez.

Vanavond even op Wet & Wild een rondje huppelen en het weekend afsluiten.

Mooie dingen dit weekend!
Morgen komen mn ouders aan in Curaçao. oh yeah.

Bon. X

  • 11 Maart 2012 - 20:11

    Floortje:

    Leuk te lezen dat je leuke weekenden hebt! En heerlijk met het zonnetje! Heel veel plezier met je ouders!

    XXX

  • 11 Maart 2012 - 21:29

    Jordy:

    Mooi hè die Albert Hein daar. Hoef je aan eten niks te missen!
    Volgens mij heb je het daar prima naar je zin! Succes met je stage vd week en have fun met je ouders

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Sanne

Actief sinds 02 Feb. 2012
Verslag gelezen: 262
Totaal aantal bezoekers 21439

Voorgaande reizen:

03 Februari 2012 - 01 Juli 2012

Mijn stage op Curaçao

Landen bezocht: