Eerste maand is om - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sanne Stuurman - WaarBenJij.nu Eerste maand is om - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sanne Stuurman - WaarBenJij.nu

Eerste maand is om

Door: sannestuurman

Blijf op de hoogte en volg Sanne

03 Maart 2012 | Nederland, Amsterdam

Bon tardi dushi's!

Verrek, ik zit hier al een maand! Tijd gaat hard..

Gister mijn eerste salesgesprek gehad, ging goed was leuk en het resultaat was top. M'n baas was erg tevreden en begon Amstel Bright op werk uit te delen. Nice! Blijheid!! Want nu kan ik na deze zware werkweek eindelijk relaxen. Door de weeks is er geen tijd voor dus in het weekend XL vakantie vieren!
Gister avond naar Cabana, Papagayo & Bermuda geweest was weer geinig met zn alle..

As maandag ga ik mijn eerste bodycombat les geven, super veel zin in!

Leuke berichten (en post) uit NL gehad, bedankt daar voor!

Dikke kus vanuit het warme en zonnige Curaçao

Ps. News of the week: m'n wederhelft Esther komt me volgende maand opzoeken met Leonie!! Vertelde ze gister even tussendoor. En mn ouders halverwege maart. YEAH!!!

  • 05 Maart 2012 - 21:22

    Car:

    Je bent goed bezig San! Tevreden baas, bodycombat les geven. Echt goed.
    Dikke -X- van je zus.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Sanne

Actief sinds 02 Feb. 2012
Verslag gelezen: 243
Totaal aantal bezoekers 21437

Voorgaande reizen:

03 Februari 2012 - 01 Juli 2012

Mijn stage op Curaçao

Landen bezocht: