Another day in paradise - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sanne Stuurman - WaarBenJij.nu Another day in paradise - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sanne Stuurman - WaarBenJij.nu

Another day in paradise

Door: sannestuurman

Blijf op de hoogte en volg Sanne

24 Februari 2012 | Nederland, Amsterdam

god wat heb ik een heerlijke week achter de rug. Nouwja, met name het carnaval weekend t/m dinsdag was awesome. Veel mensen leren kennen op het eiland en veel leuke feestjes geweest.
vr. Quintino (with to many drinks), za carnaval in de Tijd & Bermuda (verkleed als Lara Croft jawel jawel), zo. carnaval optocht & Wet 'n Wild (wat heb ik gelachen! Quintino, Arwin, Zawdi, Ludo & co, jammer dat jullie weer weg zijn). ma. bootje varen en schoor zijn.

Heb intussen mijn sollicitatiestuff bij sportschool Body Beach gebracht, weinig geslapen en stage was erg vermoeiend en zwaar. gister gewerkt tot 23u en oja met een klapband een uur in de kou boven op de brug gestaan. geinig! maar nu is het weekend en vier ik feest!

Oja, net mijn favo deo uit NL mee laten nemen door een student. oh yeah.

vrienden en familie in NL, enorm bedankt weer voor alle interesses berichtjes en de valentijnskaart Li!
heerlijk om van jullie te horen. ook al is mijn wifi niet best, ik lees het allemaal hoor! liefde!

Ik zeg bon weekend! nu eerst een powernap, ben gebroken... Ayo X

• 24 Februari 2012 - 23:56

Bartje:

(Y)

• 01 Maart 2012 - 21:08

Car:

Je bent weer lekker bezig zus! ga zo door.
    XXX jes