tijd voor een stukje tekst - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sanne Stuurman - WaarBenJij.nu tijd voor een stukje tekst - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sanne Stuurman - WaarBenJij.nu

tijd voor een stukje tekst

Door: sannestuurman

Blijf op de hoogte en volg Sanne

14 Februari 2012 | Nederland, Amsterdam

Vandaag weer een enerverende stagedag gehad.
De red bull heeft me weer gered! Na stage even super gezond gegeten en door gegaan naar salsa les. Aribaaaaaa!!
lekker gedanst en een babbeltje gedaan met de huurder van het zaaltje. Afspraken zijn bijna rond, ik heb een zaaltje tot mijn beschikking voor Bodycombat lessen. ik ben blij!

Het is valentijnsdag... geinig! ik krijg net een mailtje van wereldstage dat er post voor me is... helaas zijn ze tot 17uur open en vraag ik me af wanneer ik tijd heb om mijn stapel liefdesbrieven/ chocolaatjes/ knuffelberen/ lovesong cd's/ lingerie/ cadeautjes op te halen. (Ja ook ik heb het druk en zie de zon alleen op zaterdag en zondag.

Susan en ik zitten nu uitgezakt op de bank (die overigens minder prettig zit) en bedenken ons dat we even naar Bermuda gaan een uurtje. gewoon omdat het kan. op valentijnsdag.

Morgen op pad met Joeri, de K-pasa rondbrengen op dit zonnige eiland!!

  • 15 Februari 2012 - 11:07

    Silvana:

    Heerlijk lieverd!! Love your stories.. En gefeliciteerd met je zaaltje! Ben blij dat je t zo naar je zin hebt en hoop dat verder alles goed met je gaat! Lots of loveeeeeee dikke kuss! Van mij

  • 16 Februari 2012 - 11:07

    Carli:

    zo kan jij je bodycombat daar weer voortzetten meis. mooi zo. klinkt goed!

  • 16 Februari 2012 - 21:24

    Chris:

    Waar kan ik me aanmelden voor bodycombat les? haha!

    Wil je niet een beetje zon deze kant op sturen? (a)

    x

  • 17 Februari 2012 - 15:18

    Li:

    En en en?? Van wie had je post?! ;)
    Leuk om te lezen dat het goed met je gaat! succes met je combat lessen
    :* xx Li

  • 22 Februari 2012 - 11:50

    Triess:

    schat
    wat leuk van je combat lessen!! gefeliciteerd lieverd!
    ik ben ook benieuwd van wie de liefdesbrieven waren :P tell me tell me haha..
    en hoe was bermuda?

    dikke koes!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Sanne

Actief sinds 02 Feb. 2012
Verslag gelezen: 251
Totaal aantal bezoekers 21438

Voorgaande reizen:

03 Februari 2012 - 01 Juli 2012

Mijn stage op Curaçao

Landen bezocht: