Stage is begonnen. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sanne Stuurman - WaarBenJij.nu Stage is begonnen. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sanne Stuurman - WaarBenJij.nu

Stage is begonnen.

Door: sannestuurman

Blijf op de hoogte en volg Sanne

07 Februari 2012 | Nederland, Amsterdam

Blijkbaar heb ik meer last van een jet lag dan ik wilde toegeven. Elke nacht 4uur wakker worden en elk volgend uur van de klok zien is niet helemaal de ideale nacht die ik bedacht had. En toen was daar me eerste stage dag. Een uren lange uitleg bij Wereldstage gehad en vervolgens naar me stage gebracht. Groot pand met een grote tuin, twee honden en een zwembad. Geinig!
Toen kreeg ik uitleg en nog meer uitleg.. En nog meer. In de bloedhitte.. Oeps, 4x in slaap gevallen (maar 3 seconde hoor) hopelijk heeft m'n begeleider het niet gezien :P

Vandaag was m'n tweede dag. Nog steeds niet heel bijzonder, maar vanaf volgende week gaan we langs de klanten die advertenties in K-pasa plaatsten.

Vanavond heb ik een salsa les gekregen. Was leuk! Hakken aan, muziek, danspartner en gaan :)

Dat was wat ik te melden had! Slaap lekker en take care over there in the cold winter

Xx

  • 08 Februari 2012 - 14:42

    Nina:

    Goed om te horen dat je al lekker bezig bent daar! En ik had al zo'n vermoeden dat je kei-hard je jetlag aan het negeren was... de klap komt nu toch wel aan he!!;-)
    Geniet er lekker van daar! Ik ben jaloers, want lig nu met een flinke griep op bed.. en buiten is het -14! Geen pretje dus!
    Make us jealous met wat foto's please!

    xx Nien

  • 09 Februari 2012 - 21:46

    Carli:

    Hey zussie! Salsa les wat cool! Goed oefenen he? leuk voor als je terug komt!
    Tot het volgende bericht.
    XXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Sanne

Actief sinds 02 Feb. 2012
Verslag gelezen: 307
Totaal aantal bezoekers 21429

Voorgaande reizen:

03 Februari 2012 - 01 Juli 2012

Mijn stage op Curaçao

Landen bezocht: