Eerste dag en tweede dag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sanne Stuurman - WaarBenJij.nu Eerste dag en tweede dag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sanne Stuurman - WaarBenJij.nu

Eerste dag en tweede dag

Door: sannestuurman

Blijf op de hoogte en volg Sanne

05 Februari 2012 | Nederland, Amsterdam

Vrijdag ochtend 6.30 am. Daar stonden ze ineens, mijn vrienden op Schiphol! En daar ging ik dan...
De vlucht verliep snel en ik vermaakte me prima met mijn muziek en Dexter series op mn laptop.
We kregen om de 3uur eten, was heel lekker maar uhm... Om 10.30 pasta met bruine bonen? Was lekker ja, maar uhm... Bruine bonen?!! Wat een grap we moesten nog 9uur vliegen. Dan weet je het wel met sommige mensen en bruine bonen, en ja deze mevrouw zat naast de wc. what an experience!
Na een vlucht van zo'n 11uur lang werden we door Wereldstage opgehaald op het vliegveld en bij onze huisvesting gebracht. Het ziet er allemaal leuk en student-achtig uit. Hoort er bij, lachen!!
De eerst 5 kakkerlakken heb ik al voor m'n voeten geconstateerd, wat leuke huisdieren zijn dat! Not. Gelukkig zitten ze vooral buiten (tot nu toe)..
Het regent hier tussendoor maar het temperatuur is zo'n 28graden. Heerlijk dus!
De eerste avond ben ik met wat huisgenoten maar Bermuda gegaan, leuk feestje, leuke muziek, leuk.
Vervolgens heb ik pak hem beet 4uur geslapen.

Dag 2 begon uiteraard met een frisse koude douche. Geen keus! Ben toen met 7 andere naar een mega grote supermarkt geweest waar veel te veel keuze was in alles wat iemand maar nodig kan hebben. Bijvoorbeeld plastic borden in 38 kleuren en maten en bestek in lichtroze, zuurstokroze, vakensroze. iets feller roze, oud roze en ga zo maar door. Ja je zal maar je bordje in je lievelingskleur willen hebben hè?!
Mijn mandje zat vol met vertrouwde kipfilet, yoghurtjes, bananen, pannenkoekenmix en crackers. Mooi we kunnen weer even vooruit.
Smiddags gingen we naar een klein strandje waar het regende maar heel gezellig was tussen de hutjes en palmbomen. Oja en hanen..
In de avond lekker uiteten geweest (voor zo'n 15euro, prima!!) en erna weer klaar gemaakt voor een feestje: goud & fout, Mambo beach. Weer gedanst en genoten van de foute maar leuke muziek (thanks to Alain) uit m'n jongere jaren... Uh, ja jaren '90.
Weer 4 uur geslapen en nu is het zondag... Brakdag! Of toch niet, nee vanmiddag lekker varen of anders naar wet & wild. And the party goes onnn!

Tot zover ;) x

  • 05 Februari 2012 - 14:24

    Li:

    Heey zussie!!
    Super leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt!! Leuk hoor al die feestjes. Je kamer ziet er inderdaad goed uit!
    Ik kan me alleen niet aanmelden met mn e-mail adres, heb jij dat al gedaan? Want wil natuurlijk ALLES weten :)
    Hele dikke kus
    XXX Li

  • 05 Februari 2012 - 14:28

    Mamamarijke:

    Mijn mailadres bleek ook al aangemeld, klopt dat?
    Beter... want ik wil uiteraard álles weten over/van mijn ondernemende kind. VIND IK LEUK :-)

  • 05 Februari 2012 - 14:44

    Sanne Stuurman:

    Klopt, heb jullie er al ingezet :) x

  • 05 Februari 2012 - 19:36

    Miekie:

    HALLOHAPJE "what an experience"! Vind ik leuk! Het klinkt al alsof je je een prima draai hebt gevonden en natuurlijk baal ik en ben ik hartstikke jaloers! Om en idee te geven: Miek staat morgen om 5.45 uur op om vervolgens om 7.00 uur lopend (lees:vanwege de sneeuwbui van vrijdag) naar het station met -10. Enjoy! Ohh en hij pakte mijn email adres niet dus heb maar een oude opgegeven! Kusjes


  • 05 Februari 2012 - 20:22

    Bart:

    Aangemeld.. leuk hoor :D heel veel plezier daar! :D

  • 05 Februari 2012 - 21:32

    Sanne Stuurman :

    Haha miek wat erg! Zo vroeg..
    Ja klopt ik had jou er al ingezet daarom pakt hij hem niet =) hihi. Succes morgen! Xx

  • 05 Februari 2012 - 22:42

    Esther V ;) :

    Liefje!
    Ik las dat je idd je oude vertrouwde boodschapjes heb kunnen doen, wel te verstaan: Yoghurtje en crackers ect. haha heerlijk mop..
    Wel jammer dat het regend, ho

  • 05 Februari 2012 - 22:44

    Esther V ;):

    Ging iets mis :(

    Maar hopelijk klaart alles snel op en kan je van het mooie eilandje genieten..

    Ik probeerde me aan te melden maar hij pakte me mail adres niet, heb jij me al aangemeld of doe ik iets verkeerd? Naja zal het nog wel een keer proberen want wil idd, net als iedereen, goed op de hoogte blijven van jou spannende verhalen!

    Kusss <3

  • 11 Februari 2012 - 20:51

    Chris (de Haan):

    Sann!
    Zie nu je 'waarbenjijnu' email pas!
    Leuk dat je ons zo nu en dan op de hoogte houd!
    Ben echt jaloers op jou en je stage, dat heb je toch maar even voor elkaar gekregen!
    Hoop dat je het naar je zin hebt daar!
    Doe je m'n familie de groeten?! ;)
    x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Sanne

Actief sinds 02 Feb. 2012
Verslag gelezen: 241
Totaal aantal bezoekers 21430

Voorgaande reizen:

03 Februari 2012 - 01 Juli 2012

Mijn stage op Curaçao

Landen bezocht: